0
0
Logowanie:
nowości
wyszukaj
szukana fraza(np. marka):

Męski Damski
Na pasku Na bransolecie
Chronograf Datownik
koszyk
Twój koszyk jest pusty
Masz pytania? Skontaktuj się z nami. Tel: 512-104-611    E-mail: city@poczta.onet.pl

Regulamin

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sklep Time-Zone znajdujący się na stronach www.zegarkitimezone.pl, www.time-zone.pl ,jest własnością firmy:
P.H. City Dariusz Śliwka 43-300 Bielsko-Biała ul. Mostowa 5 NIP 937-106-94-10 REGON: 070611597
Konto bankowe
17 2530 0008 2048 1266 8661 0001
Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym TimeZone zwaną dalej kupującym może być tylko i wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub firma. Sklep prowadzi swoją działalność wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Wszystkie ceny podane w serwisie są wyrażone w złotych polskich i są cenami BRUTTO czyli zawierają podatek VAT.
Wszystkie produkty z oferty sklepu są fabrycznie nowe, z legalnego źródła i są objęte pełną gwarancją producenta lub importera. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Zastrzegamy sobie prawo do wycofywania poszczególnych towarów ze sprzedaży. Sklep Time-Zone nie określa minimalnej kwoty zamówienia.

2.ZAMÓWIENIA
Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są poprzez formularz z koszykiem zakupów na stronie internetowej, drogą elektroniczną poprzez złożenie zamówienia na adres zamówienia@zegarkitimezone.pl z którego przyjdzie powiadomienie na panstwea emaila podanego w formularzu lub przez formularz kontaktowy na stronie Nieprawidłowo wypełnione zamówienia nie będą rozpatrywane.
Termin realizacji wynosi od 1-7 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia, jednak termin ten może się wydłużyć z przyczyn od nas niezależnych o czym kupujący zostanie poinformowany drogą telefoniczną lub/i poprzez list elektroniczny.
Okresowo asortyment na stronie sklepu może różnić się od stanów magazynowych, prosimy o wcześniejsze sprawdzenie dostępności poprzez formularz kontaktowy. W przypadku płatności przelewem za datę potwierdzenia przyjmuje się datę wpływu należności na konto firmy. Zamówienia potwierdzone w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne są realizowane najwcześniej w następnym dniu roboczym. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje na podane konto e-mail automatycznie generowany przez sklep list elektroniczny z treścią zamówienia. Aby zamówienie zostało zrealizowane musi zostać potwierdzone poprzez odesłanie tego listu w ciągu 24h W momencie przyjęcia przez firmę Time Zone zamówienia do realizacji pomiędzy sklepem a nabywcą dochodzi do zawarcia umowy cywilno-prawnej w postaci sprzedaży towaru. Po potwierdzeniu zamówienia rezygnacja z zakupu jest możliwa tylko i wyłącznie za zgodą sklepu. W przypadku nie odebrania przesyłki sklep ma prawo żądać i dochodzić zwrotu poniesionych kosztów. W szczególnych przypadkach sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia (odrzucenia oferty kupna) o czym potencjalny nabywca zostanie powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną.

3.DOSTAWA
Towary dostępne w sklepie internetowym Time Zone wysyłane są za pośrednictwem: Poczty kurierskiej FEDEX oraz Poczty Polskiej,bądz innego kuriera jakim sobie zarzyczy zamawiający
Wybór sposobu dostawy zależy tylko i wyłącznie od preferencji kupującego, jest on podejmowany przy składaniu zamówienia.Wyjątkiem są produkty przecenione powyżej 30% od ceny detalicznej lub z działu OUTLET, wysyłane tylko POCZTĄ POLSKĄ, po wpłacie z góry - koszt przesyłki - 20 zł do ceny ze strony
Standardowo czas dostawy to 1-3 dni robocze, jednak może się on wydłużyć z przyczyn nie leżących po stronie sklepu za co nie ponosi on odpowiedzialności.
Towary zamówione za pobraniem, wysyłamy za pośrednictwem kuriera lub Poczty Polskiej
Przy zamówieniu poniżej 100 zł opłata za przesyłkę wynosi 20 zł
Gwarancja bezpiecznych zakupów:
Jesteśmy Autoryzowanym Dystrybutorem wszystkich marek zegarków dostępnych w naszym sklepie.
Wszystkie sprzedawane zegarki są nowe, ORYGINALNE, z pełną gwarancją. Standardowo osoby fizyczne otrzymują wraz z towarem paragon, natomiast podmioty gospodarcze fakturę VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury na osobę fizyczną prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.
W przypadku pobrania należności za zamówiony towar jest ona pobierana przez kuriera lub wpłacana w siedzibie kuriera/poczcie w chwili odbierania przesyłki.
W trakcie odbioru przesyłki kupujący ma prawo po podpisaniu listu przewozowego i uregulowaniu należności (w przypadku pobrania), w obecności pracownika, kuriera sprawdzić stan techniczny oraz zawartość przesyłki. Należy zwrócić szczególną uwagę na wszelkie uszkodzenia opakowania, taśm zabezpieczających. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostawy z zamówieniem lub uszkodzenia przesyłki należy w obecności pracownika poczty/kuriera spisać odpowiedni protokół. W innym przypadku reklamacji nie uwzględnia się. Razem z przesyłką dostarczane są: dostępna dokumentacja, gwarancja oraz paragon lub faktura VAT.
Nabywca w momencie dostawy jest zobowiązany sprawdzić, czy paragon lub faktura jest dołączony/dołączona do przesyłki.
Sklep Time Zone nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia spowodowane złą pracą firm transportowych doręczających zakupiony towar.

4.SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Przelewem na konto firmy. Towar jest wysyłany po wpłynięciu należnej kwoty na konto firmy Time Zone
- Gotówką przy odbiorze (za pobraniem)przez kuriera
- PAYU

5 GWARANCJA
Na zakupiony towar kupujący otrzymuje gwarancję producenta lub dystrybutora. W większości towary objęte są serwisem w punktach na terenie całego kraju wyszczególnionych na blankiecie gwarancyjnym lub też uszkodzony towar można wysłać kurierem do centralnych punktów serwisowych na koszt odbiorcy. W przypadku jakichkolwiek trudności w realizacji gwarancji prosimy o kontakt z nami drogą telefoniczną lub poprzez e-mail:city@poczta.onet.pl W przypadku zegarków Casio standardowa gwarancja wynosi 3 lata i jest bezpłatna. Aby ją przedłużyć do 6 lat należy w terminie do 30 dni od daty zakupu wpłacić na załączonym blankiecie kwotę: 20zł w przypadku zegarków o sugerowanej cenie detalicznej do 1000zł oraz 40zł w przypadku zegarków o sugerowanej cenie detalicznej powyżej 1000zł.
Zegarki Timex posiadają 3 lata gwarancji. Pozostałe zegarki posiadają 2-letnią gwarancję.
Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 10 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z kserokopią dowodu zakupu, instrukcją i gwarancją. (Dz.U. z 2004 r. Nr 116, poz. 1204). W przypadku zwrotu towaru koszt przesyłki pokrywa kupujący.
Zwrot zegarków wygrawerowanych lub poddanych po zakupie dodatkowej obróbce - np. skracanie bransolety, grawer nie jest możliwy. Zwrot gotówki przy płatności internetowej (przelew, płatność kartą) następuje po kilku dniach od dnia w którym sklep został poinformowany o decyzji odstąpienia od umowy i dostarczenia zegarka do dostawcy.
Zwrot gotówki, w przypadku zwrotu towaru przez klienta następuje nie później niż 10 dni od dnia w którym sklep został poinformowany o decyzji odstąpienia od umowy i dostarczenia produktu do sklepu
Zwrot gotówki w przypadku płatności za pobraniem następuje nie później niż 10 dni od dnia w którym sklep otrzymał zakupiony towar.
Zwrot gotówki następuje po otrzymaniu towaru przez sprzedawcę. W przypadku niemożności zr Klient zobowiązany jest, otworzyć paczkę w obecności kuriera lub listonosza i sprawdzić stan przesyłki. Ponadto w przypadku widocznego naruszenia opakowania / folii z zewnątrz lub zerwania taśm zabezpieczających, kupujący powinien szczególnie zwrócić uwagę na możliwe uszkodzenia. Jeżeli otwarta w obecności kuriera/listonosza przesyłka jest uszkodzona, należy , w jego obecności, spisać protokół szkody i opisać zaistniałą sytuację, następnie przesłać protokół do firmy Time zone
6.POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
Wszystkie podane w serwisie ceny nie są ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Zdjęcia produktów w nieznacznym stopniu mogą różnić się od ich faktycznego wyglądu. Znaki towarowe, nazwy produktów oraz ich zdjęcia są własnością producentów i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.
Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie, są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji umowy.
W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz zapytań prosimy o kontakt pocztą elektroniczną city@poczta.onet.pl,tel512104611,791599900,577332171
We wszystkich sprawach nieregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Składając zamówienie Kupujący akceptuje powyższy regulamin i wyraża zgodę aby na podany adres e-mail były wysyłane informacje handlowe.
Procedura rozpatrywania reklamacji sklepu Time Zone.
sklepy Time Zone współpracują z autoryzowanymi serwisami sprzedawanych zegarków. Każdy Klient ma możliwość zgłoszenia naprawy zakupionego zegarka w dowolnym butiku Time Zone. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom służymy pomocą zarówno w sprawie napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych. W przypadku pytań prosimy o kontakt ze sklepami Time Zone, pamiętając o podaniu modelu zegarka oraz pełnego opisu występującego problemu. Poniżej przedstawiamy warunki gwarancyjne poszczególnych producentów. UWAGA. Warunki gwarancji różnią się, w zależności od produktu. Można je również znaleźć w instrukcji obsługi produktu lub na karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

7.Przyjęcie reklamacji.
*Klient ma możliwość zgłoszenia reklamacji osobiście w dowolnym butiku Time Zone lub przesyłając bezpośrednio do butiku
*Do złożenia reklamacji niezbędne jest dostarczenie: - dowodu zakupu - zgłoszenia reklamacyjnego (wymagane podanie danych kontaktowych) załącznik - reklamowanego produktu.
*Przed wysyłką reklamacji bezpośrednio do serwisu należy pamiętać o prawidłowym zabezpieczeniu paczki.
*Sposób dostarczenia
W przypadku wysyłki do serwisu lub dostarczenia produktu do punktu sprzedaży koszt transportu pokrywa Konsument. * W przypadku odesłania produktu do punktu sprzedaży lub na adres zwrotny Konsumenta koszt transportu pokrywa sprzedawca
*Sposób rozpatrzenia
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni *Termin na naprawę lub wymianę towaru na wolny od wad nie będzie dłuższy niż to niezbędne *Informacje o decyzji rozpatrzenia reklamacji zostaną przekazane na nośniku trwałym (sms, mail) Dane kontaktowe: Poznań 577332171,łódz 791599982,Bielsko Biała 512104611

Dear customers, we do not send goods outside Poland. In special cases, shipping is possible by prior arrangement by e-mail address. For each shipment we charge foreign shipping costs, which may vary according to your country of residence.